نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

بازگشت محمد نادری به تراکتور؟

  • کد خبر: ۱۷۵۰۴۱
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
بازگشت محمد نادری به تراکتور؟
با حضور محمد نادری تراکتور قید جذب مهاجم خارجی را خواهد زد؟

به گزارش شهرآرانیوز، از دیشب شایعه‌ای در فضای هواداری تراکتور شکل گرفت که تی‌تی‌ها به دنبال بازگرداندن محمد نادری هستند. شایعه‌ای که رفته رفته رنگ واقعیت گرفت و حتی به برخی رسانه‌ها هم رسید و در ادامه نزدیکان این مدافع چپ هم حضور وی در تراکتور را تمام شده قلمداد کردند. این درحالی است که تراکتور در صورت جذب نادری، لیست بزرگسالان خود را پر شده خواهد دید و البته سهمیه خارجی این تیم هم باتوجه به لژیونر بودن این مدافع چپ، به اتمام خواهد رسید.


با این حال گفته می‌شود ممکن است نادری پس از اتمام فرجه نقل‌وانتقالاتی به عنوان سهمیه آزاد فیفا جذب شود تا مشکل سوختن یک سهمیه لژیونر برای وی وتو شود و تراکتور مهاجم خارجی مدنظر خود را هم جذب کند. با این حال مشکل اینجاست که در این صورت بازهم یک مساله دیگر باقی است و آن لیست نوزده نفره تراکتوری‌ها خواهد بود که در صورت خرید مهاجم خارجی و نادری پر خواهد شد و برای حضور مدافع چپ سابق استقلال و پرسپولیس، باید یک نفر از لیست خارج شود.


با این توضیحات از دیشب تی‌تی‌ها سخت دنبال بازیکنی هستند که ممکن است از لیست تیم خارج شود و حتی گفته می‌شود باتوجه به پست محمد نادری که مدافع چپ می‌باشد، ممکن است نفری که باشگاه می‌خواهد وی را خارج کند، از بین دو هم‌پستی کنونی نادری در تراکتور باشد. امروز یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده که در صورت جذب نادری، شاید سعید آقایی به فولاد برگردد.


با این حال پیگیری‌ها حاکی از آن است که در صورت جذب محمد نادری، به احتمال زیاد تراکتور قید خرید مهاجم خارجی را حداقل تا نیم فصل خواهد زد و با عارف رستمی، حامد پاکدل و امیر ابراهیم‌زاده به عنوان مهاجم نیم فصل را سر خواهد کرد مگر اینکه تصمیم جدید دیگری گرفته شود. البته نادری از فولاد هم پیشنهاد دارد، ولی نزدیکان وی حضور این مدافع را در تراکتور بسیار محتمل می‌دانند.

لیست بزرگسالان تراکتور در حال حاضر بدین شرح است:
۱- حسین پورحمیدی ۲-احسان مرادیان ۳-شجاع خلیل‌زاده ۴- سیدمحمد حسینی ۵-عارف آقاسی ۶-مهدی شیری ۷-محمد آقاجانپور ۸-سعید آقایی ۹-علی شجاعی ۱۰-صفا هادی ۱۱-ریکاردو آلوز ۱۲-گوستاوو واگنین ۱۳-سیدمهدی حسینی ۱۴-سیامک نعمتی ۱۵-آلوارو خیمنز ۱۶-حامد پاکدل ۱۷-محمد قنبری ۱۸-عارف رستمی ۱۹- (خالی)

منبع: فوتبالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->